Előadások prezentációi és mintakódjai
Témák |
|
Objektum, típus és osztály - objektum fogalma, típusa és osztálya - class, method, constructor, scope, exception |
kód: bag |
Gyűjtemények, felsorolók és algoritmus minták - algoritmus minták felsorolókra, visszavezetés
algoritmus mintákra és tesztelés |
kód: depression |
UML - objektumelvű elemzés és tervezés UML diagramjai |
|
Objektumok modellezése és példányosítása - objektumelvű programozási paradigma - getter, ToString(), operátor, foreach, static |
kód: polygon |
Objektumok kapcsolatai - kapcsolatok jelölése az osztály diagramban - base, virtual, override |
kód: sphere |
Objektum-kapcsolatok megvalósítása - kapcsolatokat kiépítő metódusok - readonly, List, Dictionary, cast, Convert, Parse() |
kód: courses |
Tervezési minták I. - egyke, stratégia, összetétel - casting, null value, random generator |
|
Tervezési minták II. - sablonfüggvény, stratégia, állapot, látogató - abstract, interface, protected, static |
|
Tervezési minták III. - híd, bejáró, gyártófüggvény - Clone() és copy constructor, initializer foreach és yield return, generic |
kód: set |
Állapotgép - állapotgép diagram, aszinkron szignál-feldolgozás - thread, Monitor, Queue |
kód: garage |
Eseményvezérlés - események feldolgozása - grafikus interfész: .net window forms, Java, QT |
kód: petrolstation, stopwatch |