Előadások prezentációi és mintakódjai
Témák |
|
Típus és osztály - adattípus objektumelvű megvalósítása - class, method, constructor, scope, exception |
kód: bag |
UML - objektumelvű elemzés és tervezés diagramjai |
|
Objektumok modellezése és példányosítása - objektumelvű programozási paradigma - getter, ToString(), operátor, foreach, static |
kód: polygon |
Felsorolók és algoritmus minták - algoritmus minták felsorolókra - visszavezetés algoritmus mintákra és tesztelés |
kód: depression |
Szekvenciális fájlok kezelése - fájlfeldolgozás felsorolós algoritmus mintákkal - struct, switch, using, StreamWriter, Split() |
kód: file_processing |
Objektumok kapcsolatai - kapcsolatok jelölése az osztály diagramban - base, virtual, override |
kód: sphere |
Kapcsolatok modellezése és megvalósítása - kapcsolatokat kiépítő metódusok - readonly, List, Dictionary, cast, Convert, Parse() |
kód: courses |
Tervezési minták I. - sablonfüggvény, stratégia, egyke, állapot, látogató - abstract, interface, protected, static |
|
Tervezési minták II. - híd, bejáró, gyártófüggvény - initializing, Clone, copy constructor, yield, generic |
kód: set |
Állapotgép - állapotgép diagram, aszinkron szignál-feldolgozás - thread, Monitor, Queue |
kód: garage |
Eseményvezérelt alkalmazások - események feldolgozása - grafikus interfész .NET, Java, QT |
kód: petrolstation, stopwatch |