Webfejlesztés 2.

PHP beadandó

Grafilogika

A PHP-s beadandóban a JavaScript beadandóként elkészített grafilogikai feladatot kell kiegészíteni szerveroldali funkcionalitással.

Feladatok

  • A játék csak regisztrált és bejelentkezett felhasználóknak legyen elérhető. Regisztráció során a felhasználónév és jelszó mellett kérjük be a teljes nevét és e-mail címét is az illetőnek. A beviteli mezők helyességét ellenőrizni is kell: felhasználónév minimum 4 karakter hosszú, e-mail cím helyessége, valamint a teljes név csak betűkből állhat.

  • Bejelentkezés után listázzuk ki a rendszerben tárolt feladványokat, feltüntetve a méreteit, a leggyorsabb megoldás idejét, a leggyorsabb megoldó nevét, valamint azt, hogy megoldottuk-e már ezt a rejtvényt.

  • Egy rejtvényre kattintva legyen lehetőség annak megoldására (ld. JavaScript beadandó). Ha megoldás közben semmilyen segítséget nem kért a felhasználó, akkor AJAX technológiával küldjük el a szerverre a megoldás idejét, válaszként pedig az adott rejtvény megoldók közül a 10 legjobbat adjuk vissza és jelenítsük meg (top 10).

  • Admin felhasználónak (speciális felhasználónév jelöli ki) legyen lehetősége új grafilogikai feladványt szerkesztenie. Ehhez a méretek megadása után a megoldó felülethez teljesen hasonló táblázatban kell fekete-fehér négyzetekből képet rajzolnia. Itt csak két állapota lehet egy négyzetnek: vagy van ott pont, vagy nincs (fekete vagy fehér). Mentés gombra kattintva a képet elmentjük szerveroldalra.

  • Az adatok tárolása fájlban történik.

Beadás

A megoldásokat a webprogramozas.inf.elte.hu szerverre kell feltölteni, és publikusan elérhetővé tenni. A megfelelő hivatkozást a gyakorlatvezetőnek kell elküldeni e-mailben. A levélben az URL mellett az admin felhasználó azonosítóját és jelszavát is mellékelni kell!

Határidő: 2013. május 12. éjfél