Webfejlesztés 2.

JavaScript beadandó feladat

Robotok

Jónás kalandjai a szerveroldalon folytatódnak!

A PHP-s beadandóban a JavaScript beadandóként elkészített robotos játékot kell szerveroldali funkcionalitással kiegészíteni.

Feladatok

  • A játék főoldalán lehessen játszani a játékkal úgy, ahogy az az első beadandóban elő volt írva.

  • Ugyanezen az oldalon lehessen témát választani (pl. Jónás és a robotok, Gandalf és az orkok, Harry Potter és a dementorok, stb). A témák érintik a következőket: az oldal háttérképét, a pálya színét, a főhős és az üldözők képét, de természetesen ez a lista bővíthető a saját ötleteknek megfelelően. Legalább két téma legyen az alkalmazásba építve. A témát a játék előtt kell kiválasztani, a játék során nem változtatható. Egy témát kiválasztva újratöltődik az oldal a témának megfelelően.

  • Legyen lehetőség regisztrálni az alkalmazásba. Ehhez név, jelszó, email cím megadása szükséges. Mindegyik kötelező mező, email cím formátumának ellenőrzése szükséges.

  • Legyen lehetőség bármikor belépni az alkalmazásba. Ehhez az email címet és jelszót kell megadni, mindkettő kötelező legyen, és vizsgáljuk az email mező megfelelő formátumát! Bejelentkezés után a regisztrációkor megadott név jelenik meg a felületeken. Bejelentkezett felhasználónak kilépésre is lehetőséget kell adni.

  • Bejelentkezett felhasználónak a játéktér mellett megjelenik a 10 legjobb pontszáma, illetve, hogy azt mikor érte el. A játék végén az elért pontszámot a rendszer elmenti. A mentés AJAX technológiával történik, és ugyanekkor a legjobb pontszámok listája is frissül ugyanezen technológiával (praktikusan pl. a mentés válaszában)

  • Legyen egy speciális felhasználó (név: admin, email: admin@admin.hu, jelszó: admin), aki belépve még egy funkcióhoz hozzáfér: a témák szerkesztéséhez. Legyen lehetősége meglévő témát kiválasztva azok értékeit módosítani, témát törölni, illetve új témát létrehozni. A képeket fájlfeltöltéssel kell biztosítani.

Beadás

A megoldásokat a beadási felületen keresztül kell feltölteni. Ehhez az elkészült alkalmazást be kell csomagolni ZIP formátumba, ugyanis csak így fogadja el a feltöltő felület.

Határidő: 2015. május 24. éjfél

Pontozás

Kötelező (enélkül nincs jegy):

  • A főoldalról a játék elérhető és játszható.
  • Legalább két téma van, és azok közül lehet választani.
  • Be és ki lehet jelentkezni.
  • Bejelentkezett felhasználó elmentheti az eredményét.
  • Bejelentkezett felhasználónak megjelennek az eddig elért pontszámai.
  • Az admin felhasználó ki tudja a témákat listázni külön oldalon.

Nem kötelező

  • Lehet regisztrálni, és a regisztrált adatokkal bejelentkezni. (1 pont)
  • A pontszám mentéséhez és a pontszámlista frissítéséhez AJAX technológiát használ. (3 pont)
  • Az admin felhasználó tud új témát felvenni, meglévőt törölni. (3 pont)
  • Az admin felhasználó tud meglévő témát módosítani. (2 pont)
  • Nincs nagyobb programhiba, nem csalhatók elő furcsa jelenségek (2 pont)
  • Május 17-ig beadja (2 pont)
  • 1 hét késés (-3 pont)
  • 2 hét késés (-6 pont)
  • 2 hétnél több késés (nincs elfogadva a beadandó, nincs jegy)

Értékelés:

  • 0-3 pont: -0,5
  • 4-7 pont: 0
  • 8-11: +0,5