Socket programozás: =================== Hogy tud egy szerver kiszolgálni egyszerre több klienst? Melyik socket-ről olvasson? Hogyan kerülje el a blokkolódást, ha a kliens épp nem küld semmit? Megoldás: select() Segédanyagok: Socket_Lukovszki.pdf (nézzük át a 44. fóliától kezdődő részt) select_man.txt Órai gyakorló feladatok ----------------------- Készítsünk egy többszereplős barkóba (barkochba) játékot! Ha csatlakozik egy kliens a szerverhez, akkor a szerver gondol egy számra 1 és 100 között. Ezután a csatlakozott kliensek kérdéseket tesznek fel: kisebb mint X (X) vagy rákérdeznek egy konkrét értékre (=X). A szerver válasz üzenetei: no, yes, win és end. Értelemszerűen, ha egy játékos a jó értékre kérdez, akkor win üzenetet kap vissza, és bontja vele a szerver a kapcsolatot. Ezután a többi klienstől érkező kérdésekre, egy vége üzenettel válaszol és bontja velük a kapcsolatot. Ha minden klienssel sikerült bontani a kapcsolatot, új játék kezdődik, a szerver új kliensekre vár. A szerver adjon lehetőséget arra, hogy a játékba menet közben új kliensek is bekapcsolódhassanak, bármikor!