I. H_{1}, H_{2} ∈ A ∩ B

H_{1} : IPv4 ↔ H_{2} : IPv4

native IPv4 kommunikáció.

H_{1} : IPv6 ↔ H_{2} : IPv6

native IPv6 kommunikáció.

II. H_{1}, H_{2} ∉ A ∩ B de H_{1}, H_{2} ∈ A

a., H_{1}, H_{2} ∈ A \ B

H_{1} : IPv4/IPv6 ↔ H_{2} : IPv4/IPv6

shared medum konfigurált tunnling (IPv4 IPv6 felett) mindkét irányban.

H_{1} : IPv6 ↔ H_{2} : IPv6

native IPv6 kommunikáció.

b., H_{1} ∈ A \ B és H_{2} ∈ A ∩ B

H_{1} : IPv4/IPv6 → H_{2} : IPv4

1., host - router: shared medium konfigurált tunneling, Router - host native IPV4 kommunikáció.

2., Ha H_{2} duális host: host - host shared medium konfigurált tunneling.

H_{1} : IPv4/IPv6 ← H_{2} : IPv4

1., Host - router native IPV4 kommunikáció. Router - host: shared medium konfigurált tunneling.

2., Ha H_{2} duális host: host - host shared medium konfigurált tunneling.

H_{1} : IPv6 ↔ H_{2} : IPv6

native IPv6 kommunikáció.

III. H_{1}, H_{2} ∉ A ∩ B de H_{1}, H_{2} ∈ B

a., H_{1}, H_{2} ∈ B \ A

H_{1} : IPv4 ↔ H_{2} : IPv4

native IPv4 kommunikáció.

H_{1} : IPv6/IPv4 → H_{2} : IPv6/IPv4

Shared medium tunneling. Ha IPv6 cím nem IPv4 kompatibilis, akkor konfigurált, ha az IPv6 cím IPv4 kompatibilis, akkor automatkus tunneling.

H_{1} : IPv6/IPv4 ← H_{2} : IPv6/IPv4

Shared medium tunneling. Ha IPv6 cím nem IPv4 kompatibilis, akkor konfigurált, ha az IPv6 cím IPv4 kompatibilis, akkor automatkus tunneling.

b., H_{1} ∈ A ∩ B H_{2} ∈ B \ A

H_{1} : IPv4 ↔ H_{2} : IPv4

native IPv4 kommunikáció.

H_{1} : IPv6 → H_{2} : IPv6/IPv4

1., Host - router native IPv6 kommunikáció. Router - host shared medium tunneling. Ha IPv6 cím nem IPv4 kompatibilis, akkor konfigurált, ha az IPv6 cím IPv4 kompatibilis, akkor automatkus tunneling.

2., Ha H_{1} duális host: shared medium tunneling. Ha IPv6 cím nem IPv4 kompatibilis, akkor konfigurált, ha az IPv6 cím IPv4 kompatibilis, akkor automatkus tunneling.

H_{1} : IPv6 ← H_{2} : IPv6/IPv4

1., Host - router shared medium tunneling. A konfigurált/automatikus tulajdonság a router IPv6 címtől függ. Router - host native IPv6 kommunikáció.

2., Ha H_{1} duális host: host - host shared medium tunneling. A konfigurált/automatikus tulajdonság a host IPv6 címétől függ.

VI. H_{1} ∈ A \ B és H_{2} ∈ B \ A

H_{1} : IPv4/IPv6 → H_{2} : IPv4

Host - router shared medium tunneling. Router - host native IPv4 kommunikáció.

H_{1} : IPv4/IPv6 ← H_{2} : IPv4

Host - router native IPv4 kommunikáció. Router - host shared medium tunneling.

H_{1} : IPv6 → H_{2} : IPv6/IPv4

Host - router native IPv6 kommunikáció. Router - host shared medium tunneling. A konfigurált/automatikus tulajdonság a host IPv6 címétől függ.

H_{1} : IPv6 ← H_{2} : IPv6/IPv4

Host - router shared medium tunneling. A konfigurált/automatikus tulajdonság a router IPv6 címétől függ. Router - host native IPv6 kommunikáció.