[CsMBGy] Csernoch Mária – Bujdosó Gyöngyi: Vizsga- és versenyfeladatok szövegbeviteli hibái és ezek következményei. OFI, 2009.09.30.
ofi.hu/tudastar/csernoch-maria-bujdoso (2012.02.)
[DÁ] Dárdai Ágnes: Az összehasonlító tankönyvkutatás.... Educatio 9. évf. 3. sz., 2000.
[FE] Fercsik Erzsébet: A tankönyvek nyelve. Könyv és nevelés 99/2, 1999.
olvasas.opkm.hu/index.php?menuId=125&action=article&id=74 (2012.02.)
[GB] Gécs Béla: Színek és festékek esztétikájáról. Magyar Grafika 2004/5, 2004.
epa.oszk.hu/00800/00892/00004/pdf/200409_62-63.pdf (2012.02.)
[GyJ] Gyurgyák János: Szerkesztők és szerzők könyve. Osiris Kiadó, 2000.
[IJ] Itten,Johannes: A színek művészete, Corvina, 1970.
[KJ1] Karlovitz János: Illetéktelen beavatkozás.... Educatio 9. évf. 3. sz., 2000.
[KJ2] Karlovitz János: Tankönyvtípusok, tankönyvmodellek. Új Pedagógiai Szemle 2001. január, 2001.
www.ofi.hu/tudastar/tankonyvtipusok (2012.02.)
[KJ3] Karlovitz János dr.: Tankönyvelmélet és tankönyvi alapviszonyok. OKNT/PPKE BTK
taneszkozfigyelo.fw.hu/tanfigy4/04tan1.html (2012.02.)
[KJT] Karlovitz János Tibor: Az iskolai tankönyvválasztásról..., Új Pedagógiai Szemle 2001. január, 2001.
http://www.ofi.hu/tudastar/karlovitz-janos-tibor (2012.02.)
[SE] Sinka Edit: (El)gondolkodtató tankönyvek. Educatio 9. évf. 3. sz., 2000.
[SzT] Szántó Tibor: Könyvtervezés. Kossuth Nyomda, 1988.
[SZs] Somfai Zsuzsa: Hogyan, mire használják a matematika tanárok a tankönyvet. A fővárosi 9. évf.-os diákok körében 2002 őszén végzett (ún. bemeneti) tudás-szintmérés eredményeinek szakmai elemzése. FPI, 2002.
www.nefmi.gov.hu/letolt/kozokt/tankonyvkutatasok/tankonyvkutatas_matematika_060303.pdf (2012.02.)
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
A tananyag az ELTESCORM keretrendszerrel készült